Re: Nezbytné příslušenství pro 3D tiskárnu na začátek

Ondrej Janovsky ondrej.janovsky na alarex.cz
Pondělí Prosinec 7 20:51:18 CET 2020

Tak si kupte PLA, na začátek asi nejjednodušší tisk.
Jako podklad používám zrdcadlo, na něm ABS.

Oja

Odesláno ze smartphonu BlackBerry

	  Původní zpráva

Od: zapik na email.cz
Odesláno: 7. prosince 2020 20:16
Komu: hw-list na list.hw.cz
Odpověď komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Nezbytné příslušenství pro 3D tiskárnu na začátek

Zdravím,

k ježišku si se syny nadělíme 3D tiskárnu (Ender Pro 3 V2). Součástí je
kousek filamentu 1.75(Materiál není napsaný).

Otázka zní:

Co je třeba si dopředu ještě koupit abych mohl hned dělat první pokusy?
Nerad  bych se dostal do situace, že se budu celé svátky koukat na
tiskárnu neb mi bude chybět nějaká drobnost.

Napadá mě, jaký si mám koupit filament na začátek, s čím se nejlépe
tiskne? (Případně ověřený materiál od koho?)

Nějaké další věci, třeba lepidlo na první vrstvu (nevím jestli se ještě
používá) atd.

Díky

Petr