Re: OT: Vysavač s oklepáváním filtru

Pondělí Prosinec 7 15:59:00 CET 2020

Uvnitř je chlap, kterej vždycky když se začne dusit, zoufale buší kladivem do
plechový skříně, nějakej sajrajt opadne a on zas může chvilku dejchat.

No, v reálu to bude nejspíš trochu jinak, ale princip bude asi stejný.

(když jsem to potkal poprvý, myslel jsem, že v sousedním patře někdo buší do topení
a tím protestuje proti tomuhle hlasitému vytí)

D.O.