Relay logic pseudorandom number generator with optical indicator

balu balu na k-net.fr
Pondělí Prosinec 7 12:16:40 CET 2020

Je to jednoduche, daj si pozor na realizaciu. Verzia s XOR ma ‘zakazany’ stav same nuly, vtedy sa to nerozbehne. V obvode budu dokola obiehat nuly.
Pre realizaciu, kde sa register inicializuje do nuly je treba pouzit NXOR, ten ma zase zakazany stav same jednotky.
b.