OT - Ceska online HW-listovice

JAROSLAV LUKEŠ lsh na wo.cz
Sobota Prosinec 5 22:37:39 CET 2020

Taky děkuji Petrovi za organizaci a vám všem za oddechově strávený večer. Hlavně se takhle dají dobře probrat věci, které se těžko probírají po jednotlivých zprávách.

 Omlouvám se za kvalitu mükröfönu, nějak to zkusím do příště vyřešit abych nemusel být připojený i mobilem. Já ani nevím, kde ten noťas ty mikrofony má, nikde žádná dírka, možná je má v klávesnici. Potřebuji malovat, tak mám dotykový, jde to otočit naruby tak kdoví jak je to řešené všecko. Měl jsem i tablet s woknama, ale ten zdechl (tablety jsou v kategorik výroby pro hračky)

 V nastavení mikrofonu mi zmizelo, jak jsem si ho nastavil asi před rokem a půl kdy jsem ho dostal, asi nějakým updatem. Zapnul jsem tam tedy potlačení zvuku klávesnice a "jen můj hlas" jak jsem to měl kdysi, rušení akustické ozvěny tam už bylo. Vyzkouším to už v pondělí na online poradě, to děláme přes teamsy.

 K tomu jídlu co si někteří nevšimli - v chatu běhaly zajímavé odkazy, no ještě že jsem to nepřeposlal dětem, protože se na pozadí otevřela nějaká stránka plná kočiček a všiml jsem si toho až když jsem přepínal okna že jim to pošlu... No tak jsem je ochudil o tradiční nefalšovanou čínskou kuchyni.

 To jak se dává dnes jíst "ty nejhorší národní jídla", tak já jsem naštěstí zažil jen "ty nejzajímavější národní jídla", ikdyž šneken a mušle tam byly taky, ale to jsem přesypal kolegovi.
 --- http://klikni2.tiscali.cz