Kviz na stvrtok - cast 2

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Prosinec 5 20:12:46 CET 2020

Teoreticky by se mělo měřit proti virtuálnímu středu, třeba ze tří
stejných odporů, ale multimetr přepnutý na AC ho ukáže i proti kladnému
i zápornému pólu stejnosměrného zdroje měniče.
Lubor
PS měnič (s vyjímkou toho z pračky) jsem ještě v ruce neměl, tak nevím
zda tam není nějaká svorka s vyvedeným středem pro měření.