OT - Ceska online HW-listovice

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 5 18:01:27 CET 2020

S tím plahočením bych tak úplně nesouhlasil. Pro cestu domů preferuji pěší trasu s počtem km cca rovným počtu konzumovaných panáků, případně 1,5x víc na skejtu. Následující ráno je pak podstatně příjemnější, než po krátké cestě.

PH

Od: Jan Kuba
Jo, parádní, poděkování Tobě za přípravu. V jednu chvíli tam bylo 24 lidí, byť tam bylo hodně slovenských kolegů, asi to účastí "trhlo" tu první on-line listovici :-)
Musím uznat, že to chodilo  ( až na pár výjimek, kdy to zaškobrtlo ve zvuku od jednotlivce ) perfektně. A za mě mnohem intuitivnější prostředí než Teamsy.
Bohužel jsem odpadnul po půlnoci, táhnul jsem druhý den bez spánku....  Být to třeba dnes, tak bych to dal do konce bez problému.

Dobré je, že se člověk nemusí plahočit někam stovky kilometrů do společné krčmy.
A další výhody je, že se nemusí plahočit z krčmy někam daleko zpět do postele.
I když samozřejmě tu atmosféru v hospodě to nemůže nahradit, mě se to líbilo.
Možná by se to mohlo někdy zopakovat, evidentně se sejde víc lidí, než v hospodě :-)