Driver W10 ke webcam? (Re: OT - Ceska online HW-listovice)

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Sobota Prosinec 5 17:46:23 CET 2020

Tiez mam dve kamery v sufliku (jedna je podobna tej ciernej), ktore v XP
fungovali bez problemov. Pod W10 samozrejme chybaju ovladace.
Nakoniec som skoncil tak, ze som vyhrabal stary mobil, do neho IP Webcam.
Nastastie ma aj a ovladac pod W10kde sa tvari ako lokalna kamera, takze ten
meeting system to spoznal, a myslim, ze to islo perfektne. Za mna jednotka
s hviezdickou tvorcovi IP Webcam. Asi si kupim pro verziu.

Slavo T.