Re: Bezpečný náboj u koček:-)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 5 16:47:31 CET 2020

Díky za odpověď.

Bude ale taková detekce fungovat ve venkovním prostředí? Aby suchá myš
nebyla méně vodivá než třeba mlha.
Za pokus by to ale stálo. Mám tady trafo z mikrovlnky. To na vn vinutí
udělá nějaký ten kilovolt.
Bylo by to ale asi docela dost bastlení.
Navíc tam bude jeden problematický bod - jak udělat jednoduchý detektor
svodu při nízkém napětí, když do těch samých drátů pak pustím kilovolty.

PL