LED filementova "ziarovka" - zapojenie

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 5 15:39:13 CET 2020

U tohoto zapojení musí být vyřešeno omezení špiček při zapnutí. Samotné zvýšení C mohlo původní řešení rozbít.

PH

Od: Pavel Kadečka
Psal jsem tady, jak jsem dělal tunning LED žárovky, uvnitř byl jako zdroj proudu jen kondenzátor v sérii. Svítila málo, dal jsem tam paralelně ještě jeden kond., trochu to pomohlo. Ale stejně jsem ji po chvíli používání odložil do krabice se žárovkama... po půl roce jsem ji použil ve svítidle a skoro okamžitě odešla. Prostě zhasla, nezkoumal jsem proč. Asi špatná karma.