spotreba sublery

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 5 13:47:39 CET 2020

Ono to Mitutoyo neni samospasny...ja mam treba jeste digitalni mikrometr
https://www.bo-import.cz/meridla/mikrometry/mikrometry-trmenove-digitalni/mikrometr-trmenovy-digitalni-0-25-0-001-mm-mitu-293-821-30-249390.html

a ten louska SR44 jak lentilky...prestal jsem ho kvuli tomu pouzivat. Uz
jsem se rozhodl, ze ho dam do stojanku a priletuju k nemu tuzkovku. Bude
holt jen na stacionarni pouziti.

RV