OT - Ceska online HW-listovice

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Sobota Prosinec 5 13:44:29 CET 2020

Ja jsem mel trochu problemy z HW ale chvili jsem alespon poslouchal.

Ale jelikoz mi po nekolika tydnech prijel starsi syn domu, tak jsem se radeji venoval konverzaci s nim .. a debatovali jsme do 01:30

A pak jsem se kouknul na listovici, a byl jsem prekvapen, ze tam jeste byo nekolik diskuteru.

Takze si dam HW do richtigu a u dalsiho pokecanicka se aktivne zapojim.

Mozna mala pripominka. Lepsi by bylo, aby kazdy ucastnik se pripojil s uvedenim jmena i prijmeni, abych si mohl k nemu v hlave pripojit tvar i jakoby historii prispevku

S pozdravem

               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na galuszka.cz )