Re: OT: Domácí wifi interkom

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Prosinec 5 11:12:24 CET 2020

Babička svolavala dedu z dílny na oběd klasickým zvonkem. Na chodbě v domě
bylo tlačítko a natažený drát do dílny kde byl zvonek. Dneska bych to řešil
stejně, ale asi bezdrátovými zvonkem za pár korun. Cokoliv slozitejsiho
bude asi nespolehlivé. "Já na tebe zvolila, kde jsi byl? Já nic neslyšel,
asi zlobí wifina. Tak si to oprav...". A místo práce v dílně budete bádat
nad tím proč nefunguje "zvonek" :-).