Re: Bezpečný náboj u koček:-)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Prosinec 5 09:41:19 CET 2020

Já úspěšně použil kus plastové fólie (nevím jak se to jmenuje, je to
pevnější fólie asi jako ta co vyleze z laminovačky, u supermarketů tím
zakrývají nástěnky s letákama)
Velkej kus, aby to mělo přesahy přez prostor kde chce bydlet a veverka
se neměla čeho chytit. Na baráku to bylo tak půl roku a pak jsem to
sundal a normálně zadělal díru.

V mém případě to bylo na dřevěném obložení.