Kviz na stvrtok - cast 2

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Prosinec 5 08:25:45 CET 2020

On Fri, 4 Dec 2020, Petr Labaj wrote:

> Praxe - běžný malý měnič s 1f vstupem 230V:
> DC meziobvod má nějakých DC 320V. Výstupem měniče pak je max. cca 3x
> 220V AC.

Kdyz mam normalni 3f sit tak v okamziku kdy je v jedne fazi nula
tak v druhe fazi je cca +280V a ve treti fazi je opacnych -280V .

Kdyz pouziju usmernovac ktery vyrobi 320V DC tak mi neni moc jasne
jak z toho ten menic dokaze vyrobit vyseuvedeny stav. Jedine ze by
mel motor vyvedena vinuti zvlat a pouzivaly se plne mosty pro
jejich spinani. Ale ty menice funguji s normalne pripojenymi motory
pomoci tri dratu.

Tak si rikam ze tam musi byt zdvojovac na +/- 320V DC jinak to
nemuze fungovat.