Kviz na stvrtok - cast 2

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Sobota Prosinec 5 00:38:53 CET 2020

Docela pěkně je to shrnuto třeba zde:

https://dspace.vsb.cz/bitstream/handle/10084/119213/SNI0010_FEI_N2649_2612T003_2017.pdf

Jinak bych dodal, že v měničích se často používá aktivní PFC, kterým se
zároveň zvyšuje napětí v DC meziobvodu, aby bylo možné dosáhnout plného
výstupního.

JMN