Kviz na stvrtok - cast 2

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Prosinec 4 17:18:08 CET 2020

https://www.digikey.be/-/media/Images/Article%20Library/TechZone%20Articles/2016/December/How%20to%20Power%20and%20Control%20Brushless%20DC%20Motors/article-2016december-how-to-power-and-fig2.jpg?ts=066afe35-1cbf-4327-9ef5-f81796fa63fc&la=nl-BE

(Zaujimave je, ze vsetko, co nachadzam na internete, je nakreslene tak, ze
ten motor je vo hviezde... toto je jediny "neutralny" obrazok co som
nasiel; trojuholnik som nenasiel ani jeden jediny)

wek