Re: OT: Domácí wifi interkom

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Prosinec 4 12:49:07 CET 2020

Mam nekde v garazi takova zarizeni, ktera se pripojila do 230V a fungovalo
to jako intercom.
Plne duplexni. Komunikovalo to po tech 230V , namodulovalo se neco na
silove kabely  - neco podobneho jako dnes powerline.

Kdyby jste chtel neco soucasneho, hledejte DECT full duplex
napr: https://kenwoodcommunications.co.uk/comm/dect/
Ale tam se vam nebude libit cena...

Pak umi duplexni provoz jeste nejake Gigaset rucky v rezimu Walkie-talkie.
https://www.sbazar.cz/kacmara/detail/22122023-bezdratovy-telefon-siemens-gigaset-c200
ale musite mit dve ty rucky - a propojit je v menu prave na Walkie Talkie
provoz. Ten telefon ma slusny repracek a mluvi to hezky.
Pouzivali jsme to kdysi pri brigadach, kdyz jsme montovali
hromadne  domovni telefony. Clovek to mel v horni  kapse u monterek a
nemusel klicovat jen do toho mluvil a poslouchal.