Kviz na stvrtok - cast 2

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Prosinec 4 12:46:20 CET 2020

Alebo vlastne 24V*sqrt(2)**2* + ubytky na spinacoch, kedze v normalne sa
chape, ze je rozkmit do + aj do -
teda 2x 24V*sqrt(2) s vyvedenou nulou, alebo jendo napatie
24V*sqrt(2)*2 a bude sa vyrabat pomyselna 0 niekde v polovici ako pri
napajani cez trafo

Ale este som nemal ani rannu kavu a uz vobec nie poobednu a to som na
nohach od 5:45 ... tak bez zaruky.
Idem si nejaku spravit.

Dodo

pi 4. 12. 2020 o 12:19 Dodo Racek <dodoracek na gmail.com> napísal(a):