Re: OT: Domácí wifi interkom

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Prosinec 4 12:18:59 CET 2020

Zdravim,

toto mam v procesu reseni: nenasel jsem nic hotove.
Mam klasicky interkom, co fungoval kdysi treba mezi vratnici a nejakou kancelari.
Ale to je treba zvedat.
tak jsem taky hledal neco bezdratove - nic jsem nenasel (vhodneho)
tak jsem uvazoval par krabicek s ESP plus tlacitka ve smyslu: volam, potvrzuji, nemam cas.
(mam je ozivene, ale zatim jenom na zkusebni desce - o hlasu jsem neuvazoval)

tak jsem koupil ustrednu (pres bazos za par supu), ke ktere jsem ppripojil systemovy telefon a ten zveda automaticky :)
akorat zena odmita nechat instalovat telefony do mistnosti (i kdyz uz kable mam natahane) ... ji se proste nelibi

:)
  Sam