RE: Konvertor USB>RS232 se zvyšujícím měničem

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Čtvrtek Prosinec 3 22:07:59 CET 2020

Hi,

Kanon na vrabce…
Takhle se delaly kdysi programátory zapojene do RS232. Hledat v dokumentaci USB-RS23 prevodniku bych si netroufal, tak velke vidle nemam a navic to tam stejne nebude.

Hledal bych datasheet chroustu od toho co je uvnitr toho prevodniku - tj. Profilic ci FTDI

FTDI uvadi u svých kabelu
Transmitter output voltage swing
Min +/- 5 Typ +/- 6.5 Max +/- 15 V
Na vystupu mají prevodnik urovni ZT213E
Takze ruzne prevodniky s FTDI muzou mit na vystupu kde co....

Profilic PL2303GT ma prevodniky v sobe, takze by ty kabely mohly byt vsechny  stejne...

Zbytek si zkus dohledat, ja jsem jako vybita baterka nabijena z fotovoltaiky když nesviti. Snad me to nevybylo pod hranici nabiti, uz se to trochu zlepsuje.

*** Tento e-mail není Covid-19 pozitivni ***

Radek (benedikt2hw.cz]