Re: Nove PC - [Bolo Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?]

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Prosinec 3 14:36:25 CET 2020

[preposielam]

Dobry den,

chcel by som este trochu zhrnut z nazorov, ktore tu zazneli,
problematiku noveho PC do jedneho emailu.

Takze v podstate mame dnes platformu Intel a AMD, kazda ma svoje pre a
proti, takze treba zohladnit dalsie kriteria... Tu mozno uvazovat
hotove a odladene firemne pocitace a "skladacky z Alzy". Tie hotove
riesenia su temer vyhradne postavene na Inteli, zatial co tie
skladacky na AMD. Aspon podla reakcii tuna v konfere. Pri AMD je pre
mna jeden principialny problem a to update BIOSu na dany typ
procesora. Ak sa clovek netrafi, tak si bude musiet pozicat iny
procesor...

Potom este ostava otazka Notebook/miniPC vs. desktop. Tuna sa treba
pozriet po konkretnych potrebach uzivatela, ale vo vacsine pripadov ci
uz Win alebo Linux, dnes aplikacie vacsinou bezia v rezime akehosi
"remote-desktop". Takze sa treba naozaj zamysliet nad tym, co clovek
doma robi, a co naozaj potrebuje a hlavne co mu vadi. A potom pride na
rad este penazenka a ucet za elektrinu. Je predsa len rozdiel platit
za 65W, 200W, ci 350W a viac. Potom Vam mozu vadit ventilatory a ich
zvuk. V neposlednom rade je to krabicka a zabrate miesto na stole...

Takze ako ste to uz napisali, kazdy si moze vybrat to co potrebuje. Aj
ked niektore zostavy a riesenia su svojim sposobom vopred preferovane.

A.