spotreba sublery

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 2 17:10:25 CET 2020

Mám digitálních šubler/šupler 5, všude životnost tak rok minimálně.

Už tu zaznělo na téma šubler/šupler skoro všechno, ale jeden tip ještě ne.
Pokud je jinak dobrá, přesná, jezdí hladce, tak bych zvážil instalaci
větší baterky.
Pokud je na 2 pecky, tak místo nich třeba jednu CR2032. Případně rovnou
třeba baterky AAA.
Buď na prasáka izolepou nebo smršťovačkou, nebo raději udělat si na 3D
tiskárně nějaký dizajnový futrálek.
Případně se v Číně rovnou prodávají pouzdra na 1 nebo 2 AAA baterky.

Není to ideální, šuplera bude trochu větší. Ale když to nalepíte
šikovně, tak to nemusí být až tak nesnesitelné.
Pořád lepší než tam cpát baterku každý týden, měřit ve spěchu jen pár
sekund nebo ji rovnou vyhodit.

Mám dodělané externí futrály na větší články místo původních pecek u
spousty věcí (laserová ukazovátka,
různé teploměry, hodiny atd.).

Ještě k těm fake-Mitutoyo: v Číně se prodávají za směšné peníze (třeba
12 USD), takže je jasné, že je to fake.
Ale podle zkušenosti lidí to sice možná nejezdí tak sametově jako pravé,
ale pořád jsou to hodně dobré
šuplery na úžasnou cenu.

PL