spotreba sublery

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Středa Prosinec 2 14:31:12 CET 2020

Kdysi jsem si koupil KINEX - tam LR44 vydržela cca 3 měsíce což mě dost štvalo. Po cca 3 letech Šupléra odešla do věčných lovišť tak jsem u nás v železářství koupil na doporučení prodavače za asi 350kč (bohužel z hlavy nevím značku). Ta nová vydrží cca rok a funguje podstatně lépe jak ten Kinex. Klavně drží 0. Nastavím 0 a když to za měsíc při úplně jiné teplotě znovu zapnu tak tam je zase 0. Po 2 měsících jsem si došel ještě pro jednu - už stála 450, ale byly to dobře utracené peníze. Už je mám tak 10 let. Každý rok v Holicích koupím platíčko 10ks LR44 za cca 30kč a s tím v pohodě vydržím do dalších Holic. Krmím jimi 2 šuplery, stupnici ve frézce, 2x LR44 v měřáku, v osvětlení lupy, teploměr atd...

   Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of peter tesar
Sent: Wednesday, December 2, 2020 10:01 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: spotreba sublery

Zdravim,
mam par rokov subleru Extol Premium 4326. Moja prva digitalna, fajn
vecicka. Co ma vsak mrzi je velka spotreba bateriek. Ide tam AgO baterka
SR44, nestoji malo a nemaju ju hocikde. Sublera s nou vydrzi v zapnutom
stave odhadujem desiatky minut. Tazko sa to odhaduje, zvykol som si ju
zapinat len na okamihy merania, aby som setril baterku co najviac. Aj
tak je za chvilu displej malo kontrastny a potom dojde uplne.

Chcem sa opytat, je to standardny problem digitalnych subler (mal som
predstavu, ze to bude ako s kalkulackami alebo DMM, kde baterky vydrzia
roky a nijako sa ich pouzivanim nemusim obmedzovat) alebo sa mam
poobzerat po inom modeli (idelane potom prosim aj nejaky tip).

Diky.
Peter.