OT: Virtualizace na AMD.

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Středa Prosinec 2 13:53:08 CET 2020

On Wed, Dec 02, 2020 at 12:57:43PM +0100, Martin Hanek wrote:
> Ubuntu jsem spouštěl ve VirtualBoxu na Windows 10.
> Popravdě těm volbám Hyper-V, Platforma hypervizoru Windows, Platforma pro
> virtuální počítače v "Zapnout nebo vypnout funkce systému Windows" moc
> nerozumím.
> Kdybyste to trochu popsal, bych bych rád. Co k čemu je, co použít pro WSL1 a
> WSL2 a jakou to má vazbu na VirtualBox.

Bohužel jsem Linux-only člověk, tak s Hyper-V určitě neporadím.
Letmo jsem hodil do Googla virtualizace cpu ring... a tohle vypadá jako
PDF, kde jsou vysvětlené nějaké základy. Asi bych si ho měl také
nastudovat… :-)
https://cw.fel.cvut.cz/b181/_media/courses/b4b35osy/lekce12_virt.pdf
(některé stánky jsou tam zdá se zduplikované)
HW podpora virtualizace se liší - pro Intel je to Intel-VT, pro AMD je
to SVM. V tom pdf je nějaký hodně hrubý nástin na straně 18.
Přiznám se, že do toho zas tak moc nevidím…
--
Zito