spotreba sublery

picom picom na volny.cz
Středa Prosinec 2 12:42:31 CET 2020

Ve všech posuvkach mám LR44/AG13 platíčko 10ks za 20 Kč. Vydrží minimálně půl roku.Posuvky které jsem zkoumal braly prakticky pořád stejně, ať byla zaplá nebo vypnutá. Pokud se vám tak rychle vybije ,tak je asi vadná
-------- Původní zpráva --------Od: peter tesar <peter.tesar na centrum.sk> Zdravim,mam par rokov subleru Extol Premium 4326. Moja prva digitalna, fajn vecicka. Co ma vsak mrzi je velka spotreba bateriek. Ide tam AgO baterka SR44, nestoji malo a nemaju ju hocikde. Sublera s nou vydrzi v zapnutom stave odhadujem desiatky minut. Tazko sa to odhaduje, zvykol som si ju zapinat len na okamihy merania, aby som setril baterku co najviac. Aj tak je za chvilu displej malo kontrastny a potom dojde uplně