spotreba sublery

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Prosinec 2 11:12:47 CET 2020

Něco je špatně. Mám tu digitálních šupler tak k deseti, v různých provedeních od nejlacinější plastové Číny přes něco z Alzy po asi dvacet let starou Kinex (což tedy je taky Čína, jen stála v roce 2000 asi čtvrtku platu), většina žere LR44, jedna (lidlovská) CR2032, ale všechny vydrží v denním používání nejméně tak tři, čtyři měsíce, některé i víc. Možná bych spíš než stříbrné baterie zvažoval výměnu šuplery, tohle by mi neskutečně pilo krev... Jinak jsem koupil na Ali plato stovky LR44 a tím to průběžně krmím.

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: peter tesar <peter.tesar na centrum.sk>
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Sent: st, 02 pro 2020 10:32
Subject: Re: spotreba sublery

Diky za tip. Tie baterky tu standardne drzim, kedze su to tie
najbeznejsie gombikove. Pravdu povediac som ich este prave do sublery
neskusil, bral som to tak, ze ked tam tato s vyssou kapacitou vydrzi
kratko, tato vydrzi este kratsie (aj ked stoji 30x menej, ale zase
vymienat baterky obden sa mi nechce, radsej si priplatim za subleru).
Peter.