Re: OT: čárový kód rezistoru

Středa Prosinec 2 09:41:09 CET 2020

Aha, vlastní světlo, tak to mě nenapadlo :-/

Já jsem měl někdy problém i poznat, z které strany ten odpor číst :-)
Naštěstí to moc nepotřebuju, buď měřím a nebo to mám roztříděné v
pytlíčkách nebo je to v papírovém pásku, kde je hodnota napsaná.

Blbé taky je, když je odpor v zařízení špinavý nebo trochu sežehnutý,
barvy se tím mění. (A když je na uhel, tak o tom už vůbec žádná...)

P.K.