Zhrouceni radioteleskopu v Arecibu

Středa Prosinec 2 00:09:17 CET 2020

no co, když to buď udělali tak, že to bylo neopravitelné, nebo nebyl
zájem (důvod) to udržovat, dalo se čekat, že to jednou spadne. Jako ta
lávka v Tróji (a stejná u nás v Nymburce). Ocelová lana prostrčená
uvnitř betonových panelů, do kterých teče. To nevyměníte,
nezkontrolujete. V Tróji spadla sama, v Nymburce když ji preventivně
sundávali, údajně po ustřižení jednoho lana.

Anděl