Re: obsazení sedačky v autě

Úterý Prosinec 1 20:48:04 CET 2020

Je to uz par let ale delali jsme testovaci zarizeni na ty sedacky, byla
to normalni placicka ktera reagovala na tlak mezi plochami. Nejvic mne
tehdy pobavilo, ze existuje normalizovana "prdel" a presne podle toho se
delal model pro testovani :D
Pak normalne linearni servo, tenzometr a merilo se, kdy to sepne a rozepne.