OT - Ceska online HW-listovice

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 1 20:41:55 CET 2020

Já bych to viděl jako dobrý nápad. V pátek asi ideální. Možná i ten až
příští týden. Ať je to víc  vánoční.

Na Teamsy jsem frfňal, stále tomu nemůžu přijít na chuť. A dělali jsme s
tím pokusy, protože od vyučujících se to občas "zaštěkávalo".
Naprosto nepředvídaně to posílá takové datové "bursty" a ty to celé na
chvíli zabijou, pokud je linka líná.
Je to pěkně vidět ve vytížení sítě v uploadu. Původně  jsme si mysleli, že
se do toho nějak angažují wokna, ale
povypínali jsme vše, včetně aktualizací a dokonce jedna verze Teamsů jela i
na tabletu. Je to čím dál tím stejné.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

út 1. 12. 2020 v 19:51 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>