Re: Nove PC - [Bolo Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?]

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Prosinec 1 09:36:23 CET 2020

AMD... taky jsem do něj před rokem a půl šel (X3700). Nejdříve jsem musel
měnit desku (B450 za X570 přičemž tam byl celkem výrazný cenový rozdil) pak
tam dost dlouhou dobu zlobila virtualizace a na konec, aby toho nebylo málo
tak nešla hibernace (po probuzení se pocitac zaseknul a restartoval,
fungovalo pouze uspani). Před pár dny jsem aktualizoval BIOS a deska po
aktualizaci tak nějak podivně zatuhla. Nemám z toho dobre dojmy. Na konec
se obojí po cca roce nějak vyřešilo různými aktualitacemi, ale dělá to má
mě takový dojem šitím horkou jehlou. U "deraveho" Intelu jsem nic takového
řešit nikdy nemusel a vše chodilo na první dobrou. Příští nákup AMD si
hodně rozmyslím i kdyby tam byl mega poměr cena/výkon. Člověk si domů
prinese novou věc a pak řeší základní funkčnost... co jenom mi to připomíná
(před pár měsíci jsem se pral s RPi a nastavením celého systému, aby to
uspokojivě nahradilo set top box a pořád to není ono).