OT: prevratny vynalez v oblasti zelenej energie

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Srpen 31 21:14:51 CEST 2020

Podla zvykov samec-samica je to skor redukcia z elektriky na potok
:-)
Nieco ako vylepsene cerpadlo, ale cerpadlo vodu len posuva a tato redukcia
vyraba z elektriky.

Dodo
mobil

Dňa po 31. 8. 2020, 14:48 balu <balu na k-net.fr> napísal(a):