Repeater

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Srpen 31 17:56:59 CEST 2020

Doplním, že ve Windows v ovladači se ve většině případů dá nastavit úroveň
při které se ma karta připojit na jinou wifi síť pokud je v dosahu, která
má silnější signál. Občas jsem to u někoho musel zmenit z toho defaultu
jinak se karta držela AP už z mizerným příjmem i když byla v dosahu bylo
lepší a ne a ne se preladit (to proběhlo až když to vypadlo uplne).

Jinak pokud se provozuje (třeba u toho Mikrotiku) několik sítí se stejným
SSID (stejne SSID vysíla x AP) a ty se signalem překrývají tak je nutné,
aby ty které se překrývají běžely na jiném kanálu. Jinak v tom má klient
bordel a většinou to spíš nefunguje resp. ono to nějak funguje, ale ne
optimálně.