OT: prevratny vynalez v oblasti zelenej energie

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Srpen 31 17:12:28 CEST 2020

Zdravím,
jestli to byl Herkules tak to rozlišení bylo asi trochu jinde.
Ale taky už zapomínám.
První monitory 1990/91 zelené a oranžové :-D
Jednu 14" ČB ale už placku schovávám pro strýčka příhodu.
Dá se strčit i do aktovky :-)
J. Polívka