mikrotik kids rezim

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Srpen 31 15:06:26 CEST 2020

Tak uvidíme, jak to bude za 5 let, klidně se zeptejte :-) Popravdě, ono už
teď to není s tím starším někdy jednoduché.
Jen doufám, že to nebudu řešit nějakým Velkým bratrem a domácí
automatizací.... to mi přijde jako klasický případ chybného využití
technologických možností současnosti. Výsledek je možná podobný (WiFi se
vypne)  ale chybí mi v tom rozhodnutí rodič, člověk.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com