mikrotik kids rezim

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Srpen 31 13:04:32 CEST 2020

Tak zase když už to doma takhle nastavíte, proč zůstávat jen u dětí?

Studená večeře - manželka bez WiFi, teplá večeře - hodina na WiFi, normální
sex - 2 hodiny, orální sex - 3 hodiny.... Proč s dětmi a manželkou mluvit,
když to můžete krásně naklikat na routeru?

Vážně, jako otec dvou synů (8 a 12) taková technická omezení nepoužívám.
Vše se dá domluvit, akorát se člověk musí dětem více věnovat. A to doufám
dělám, stále dokola probíráme nebezpečí Internetu apod. Protože WiFi si
stejně najdou jinde, když chtějí.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

po 31. 8. 2020 v 12:37 odesílatel Jaroslav Meduna <meduna na mikroklima.cz>