mikrotik kids rezim

David Belohrad david na belohrad.ch
Pondělí Srpen 31 11:22:23 CEST 2020

Ja s Vami bezvyhradne souhlasim, taky to u me zatim melo maly dopad, tak
se snazim vychovavat. Ale je to tak s polovicnim uspechem. Zase na
druhou stranu, proc to nezkusit, kdyz stejne musim tu domaci sit nejak
upgradovat.

Koupil ted na amazonu Mikrotik HAP AC
(https://mikrotik.com/product/RB962UiGS-5HacT2HnT) a pouziji jej jako
hlavni router, a pokud pujde napajet pres PoE-in, tak i jako access
point v prvnim patre baraku. Neni to sice to 'elegantne neviditelne
reseni', ktere jsem chtel, ale zase to ma alespon poradnou moznost si
vsechno poladit.

uvidime az to prijde.

/d/