OT: prevratny vynalez v oblasti zelenej energie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 31 01:17:54 CEST 2020

Aha, děkuji za vysvětlení.
A to všichni tyhle výrobky tak dobře znáte, že je poznáte i na rozmazané
fotce 300x200 pixlů?

Jinak by to spíš bylo napojení něčeho jako je třeba ohřívač vody než
elektrárna, protože to 3f je zástrčka, tedy odběratel energie.
Proto mi k tomu něco, co vypadalo jako kabelová zásuvka, docela sedělo.
A jak jsem psal, podobný bazmek mám udělaný a používám. Ale nejsou to
komponenty Gardena.

PL