OT: prevratny vynalez v oblasti zelenej energie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Srpen 30 23:43:24 CEST 2020

To nepoznám. Já mám v příloze maličký obrázek (velikosti 7.9 kB) , kde
je tam něco, co vypadá jako kabelová 1f zásuvka.
Protože to sem postoval zahraniční člen, tak jsem to bral tak, že u nich
ve F/Ch takhle můžou vypadat zásuvky.
Pokud by klíčový bod byla právě tahle zásuvka, tak by zřejmě poslal její
detail.
No ale samozřejmě je možné, že si sedím na vedení. Jistě by to nebylo
poprvé a bohužel ani naposled.

PL