Re: Jak humánně usmrtit LED

balu balu na k-net.fr
Neděle Srpen 30 10:34:54 CEST 2020

Mali sme podobny problem na zariadeni, ktore bolo vybavene modrymi
indikacnymi LEDkami, s optickym vykonom asi 100kW.
Bohuzial musim varovat, ze cierna fixka vobec nefunguje, je prilis
transparentna. Potom som skusil fixku s farbou (paint marker), aj tam
som dost zapasil, muselo sa napatlat niekolko vrstiev.
Vela stastia prajem :-))