WiFi/net zargon, was: mikrotik kids rezim

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Srpen 30 00:20:07 CEST 2020

> Skolenim, ctenim norem, poslouchanim zkusenejsich a pokus-omyl.

Aha. Cize samostudiom a ustnym podanim... :-)

> Presne takisto jako Ty ses naucil  ovladat jednocipy

Nie, k tomu bola a je pomerne solidna zakladna literatura.

Zacal som citanim manualov k '51... :-)

> jazyk C, kdy tu
> vsichni sedaji na zadek kdyz na neco zareagujes :-)

To je len marketing... :-)

Ale to je hlbka, o ktoru mi v tomto pripade nejde.

K C je tiez relativnne solidna zakladna literatura, najma v cestine
(Herout).

Ale aj to je uz asi prihlboko. V podstate mi ide o skripta, ktore som mal
na predmete programovanie na gymnaziu.

> IMHO zadna vseobjimajici kniha neni, jsou to jen stripky z oblasti ktere
> byly zajimave.

Skoda. Ak sa objavi, dajte mi vediet. Alebo ju niekto napiste.

wek

PS. Dakujem, ze si si dal namaju podrobne vysvetlit tie detaily, k tomu sa
uz vracat nebudem.