Re: OT: Zajímavá funkce proudového chrániče

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Srpen 28 21:37:09 CEST 2020

A co si to nakreslit na papír. Pak je vidět co se děje. Prostě paralelní
spojení ochráného a pracovního
za chráničem má při odběru vždy tento efekt. Ono by pak ten chranič
nefungoval kdyby to tak nebylo.
Zjednodušeně řečeno pokud před chráničem je spojen pracovní s ochraným v
hlavním rozvaděči a já
to samé udělám za chráničem tak vlastně proklemuju svorku pracovního na
chraniči a pak je jen otázkou
co má menší odpor a kudy ten proud poteče, což zcela jistě bude i mimo
chránič udělaným propojem.

Zdeněk Aster