mikrotik kids rezim

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Srpen 28 21:36:31 CEST 2020

Tak až to celé poladíte a vyzkoušíte v praxi, dejte vědět, jak jste s tím
"řízením dětí" uspěl.
Taky jsem měl takové tendence a dokonce jsem ten časový plán přístupu na
wifi u dětí zprovoznil.
Po měsíci jsem to schytal už i od manželky, protože jsem byl 3 dny pryč a
syn potřeboval v 11 večer na internet a ten už mu nefungoval.
A já byl mimio net, takže jsem to nedokázal ani na dálku zprovoznit.
Takže to museli páchat na manželky ntb, kam zase museli přetáhnout nějaké
dokumenty... A tohle se stalo několikrát, v podobných scénářích.
A pak jsem jednou náhodou zjistil, že děti vesele jedou i když NET stojí.
Měly přístup od sousedovic dětí na jejich wifinu.
 No prostě jsem to zase vše pustil všem, než poslouchat přednášky o tom, že
to nefunguje když je třeba atd...
A celé řízení funguje na "domluvu". Sice to zpočátku trochu skřípalo, ale
vyladilo se to ke spokojenosti všech. Děti (hlavně syn) ví, že pokud
zjistím, že
na webu brousil když neměl budou z toho jiné sankce.
 A ono to není jen o webu, je to  i o vysedávání u  PC a používání tabletu,
mobilu celkově ( i off-line) , takže to stejně nešlo blokovat pomocí
nějakého řízení LAN.
Zkrátka jsem chtěl říct, že je třeba ty děti k tomu vychovat...

Bez
virů. www.avast.com
<#m_8479097314317511218_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>