[OT:] SW pro Win na sledovani casu projektu

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Srpen 28 10:25:36 CEST 2020

Zdravím,

pokud to je vývojář, tak někde začne a skončí. Za ten den má většinou
jeden a někdy 3 projekty. Stačí když těch 8 hodin do těch projektů
rozepíše. Takže Vám možná na to stačí tabulkový editor.

Pokud je někdo na hotline, tak se chce sledovat každá minuta.

Pokud máte odvádění výroby, tak tam jdou do sekund a i níže.

Každý rozpis ještě občas krom zákazníka obsahuje i profesi.... .

Jeden recept nikdo nenajde. Pro naše zákazníky máme kolem 10 různých
způsobů .... a není to výroba. Ve výrobě to je co zákazník či jeho
divize original.

Jirka