[OT:] SW pro Win na sledovani casu projektu

Peter Janiš peto.janis na gmail.com
Čtvrtek Srpen 27 22:55:24 CEST 2020

https://gottcode.org/kapow/

Bohužiaľ hot-key nepodporuje (ale je Open-source tak si to viete
dohodiť).

Inak je toho viac, väčšina ale beží ako webová služba a klient
pristupuje cez browser.

p.j.

V Štvrtok,  27. august 2020 o 14:07 +0200, Pavel Kutina napísal(a):