[OT:] SW pro Win na sledovani casu projektu

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Srpen 27 22:39:20 CEST 2020

U nas maju kolegovia nejaky XLS sheet s hotkeymi, ktory vytvorili a
rokmi prisposobovali niektori z nasich sefov.. Su tam preddefinovene
projekty (kazdy si sam zada projekty, na ktorych robi), dokonca aj
obednu pauzu, a pri prepinani z ulohy na ulohu si akurat daju ten XLS do
popredia a stlacia hotkey prislusneho projektu. Mozu si doplnit
poznamku, pripadne poeditovat, co treba. Samo im to potom porata denne a
ine sucty.

Nastastie to nemame povinne a aj ked mi to ponukali, odmietol som to ako
sikanovanie sameho seba... Ale to by bolo na dlhsiu debatu najlepsie pri
pive :) Na vykazovanie prace na projektoch mame oficialne predpisane
nastroje a mne stacia, nepotrebujem nic navyse.

miro