Re: OT: vizionářská předná ka o technice

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Srpen 27 19:57:38 CEST 2020

Cit."výrobní prostory jsou striktně uzavřeny pro návštěvy"
Sice ještě není pátek, ale nedá mi to. Moc mi to připomíná veřejné
záchodky na nádraží v Křivoklátu (zřejmě postavené z Evropských fondů).
Vedle každých dveří je automat na mince popsaný pouze Braillovým písmem,
takže pro běžného člověka není zřejmá cena této služby. To však vůbec
nevadí, na dveřích je bytelná tištěná cedule s nápisem "Mimo provoz".
Počítám, že za těmito dveřmi může být cokoli, jen ne záchod.
Nejpravděpodobnější je, že tam není vůbec nic.

Mrazík