kopie sd karty RPi

Josef Zeman jozem na volny.cz
Středa Srpen 26 23:50:26 CEST 2020

Dobrý den

Já ji kopíroval pomocí docela obyčejného dd. Prostě dd if=/dev/něco
of=/dev/něcojiného. Mám její zálohu v souboru na disku a z něj v
případě potřeby zase na kartu. Běžně tak klonuji karty i HD z profi
měřáků na nová média, když původní odejdou. Samozřejmě na jiném stroji.
Malina sama aktivní médium nenaklonuje.

Zeman