RE: Staré PC a Win10 Bylo: Re: ventilator v notasu, obcas pisti .. namazat ? cim ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Srpen 26 12:01:38 CEST 2020

Můj postřeh po nákupu vyšších desítek kusů notebooků v průběhu cca deseti let. HP a Dell kolísají s kvalitou, jedna řada super a ta další klidně hrozný provar. Určitě je lepší kupovat model, který je tak rok na trhu, než absolutní novinku. Dokud bylo IBM, tak notebooky super, platilo to ještě pár let po koupi Lenovem, ale teď bych je už nebral, člověk spíš koupí horší než lepší model, bohužel.
Za mě osobně spíš Delly, líbí se mně víc celkové zpracování a většinou mají kvalitnější support než HP, tam mně připadá, že jde kvalita rok od roku dolů. Navíc nový Dell má automaticky 3y NBD onsite, u HP to neplatí a je potřeba si to při koupi pohlídat.
A poslední věc a myslím, že je tady známá. Raději repas business class než levný nový model. Ty firemní repasy obvykle vydrží víc jak pět let, levný plasťák je po třech letech používání na vyhození.