Re: Staré PC a Win10 Bylo: Re: ventilator v notasu, obcas pisti .. namazat ? cim ?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Srpen 26 11:15:03 CEST 2020

Já taky kupuju jen repasované DELLy , jak stolní ,tak notebooky.  Přece jen
je to solidní HW.
Zatím spíš jen pozitivní zkušenosti, až na ten ventilátor v jednom
notebooku, co drnčel, to jsem opravil
lámacím nožíkem.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW